از صميم قلب به شما تبريک مي گوييم که تصميم گرفته ايد در آزمون کارشناسي ارشد شرکت کنيد. نفس شرکت در آزمون کارشناسي ارشد با توجه به ظرفيت بسيار کم دانشگاه ها نسبت به تعداد داوطلبان فارغ از نتيجه آن تصميمي با اهميت و جسورانه تلقي مي شود و اگر به قبولي بيانجامد که موفقيت بسيار بزرگ و مثال زدني خواهد بود.
بررسي درصدهاي داوطلبان برتر سالهاي گذشته در درس «نظريه هاي عمومي مديريت» که در آزمون مديريت (کليه گرايشها – کد 1142) ضريب 3 و در مديريت اجرايي (کد 1148) ضريب 2 دارد و نقش بسيار تاثيرگذاري در نتيجه نهايي آزمون کارشناسي ارشد ايفا مي کند نشان مي دهد درصدهاي بالاي 60 در اين درس بسيار نادر است. بنابراين اگر داوطلبي بتواند در «نظريه هاي عمومي مديريت» درصد بالاي 80 کسب کند بخش اعظم رقباي خود را پشت سر گذاشته و اين يعني قبولي تقريبا قطعي در مقطع کارشناسي ارشد.
چيزي که باعث شده هنوز کسي نتواند به کليه سئوالات «نظريه هاي عمومي مديريت» پاسخ صحيح دهد اين است که منابع طراحي سئوالات در اين درس بيش از 5000 صفحه کتاب مي باشد که بايد با جزئيات به خاطر سپرده شوند که با توجه به فرصت کم و ضرورت مطالعه ساير مواد امتحاني عملا غيرممکن مي نمايد.
اگر با داوطلبان سالهاي گذشته صحبت کنيد يا خود داوطلب آزمون سراسري سالهاي گذشته بوده باشيد و عليرغم جديت در ورود به مقطع کارشناسي ارشد نتيجه مطلوب را کسب نکرده باشيد حتما تصديق مي فرماييد که کلي وقت گذاشته ايد و روزي چند ساعت منابع مربوط به «تئوريهاي مديريت» را مطالعه کرده ايد يا از اين موسسه به آن موسسه در رفت و آمد بوده ايد و تازه با نزديک شدن به زمان کنکور احساس ميکنيد چيزي به ياد نمي آوريد و در تستهاي سالهاي گذشته نمي توانيد درصدي بيش از %50 کسب کنيد.
روش DLM بهترين روش مطالعه «نظريه هاي عمومي مديريت» است که درصد بالاي 70% را براي شما تضمين مي کند. و چه بسا بتوانيد به همه سئوالات پاسخ صحيح دهيد که اگر کسي حائز درصد 100 در اين درس شود و در ساير مواد درصد معمولي کسب کند به معناي قبولي قطعي در دانشگاه دولتي خواهد بود.
ما سعي کرده ايم تمامي مطالبي را که نياز داريد براي رسيدن به اين مهم بدانيد پوشش داده باشيم و همانطوري که قبلا ذکر شد درصد حداقل %70 را براي شما تضمين مي کنيم.
هيچ راه ديگري براي رسيدن به درصد بالاي %70 در «تئوري هاي مديريت» بجز استفاده از روش DLM وجود ندارد. بخصوص اينکه استفاده از اين روش زماني کمتر از 4/1 مطالعه عادي را از شما مي گيرد و مي توانيد از زمان صرفه جويي شده براي آمادگي بيشتر در ساير دروس استفاده کنيد. در آزمون کارشناسي ارشد 1387 که در اسفندماه 86 برگزار شد عده اي از داوطلبان که به طور آزمايشي از روش DLM براي مطالعه «تئوريهاي مديريت» استفاده کرده بودند درصدهاي بين 77/77 تا %93 را کسب کردند. (اولين سال ارائه پک DLM)
در آزمونهاي 88 و 89 نيز که توزيع عمومي فلش کارت ها آغاز شد به لطف خدا اين موفقيت ها تکرار شد.( در آزمون 89 (مديريت و مديريت اجرايي) حتي يک سوال خارج از پک نيامد.)
اساس روش DLM بر آموزش مطالب مديريتي از طريق فيش هاي آموزشي (فلش کارت) بنا شده است. حسن مطالعه فيش بجاي و يا در کنار مطالعه کتاب و همينطور در کنار حضور در کلاس درس اساتيد با تجربه اين است که در مطالعه فيش توجه شما بر روي مطالب کليدي و کلمات مهم متمرکز مي شود. در حاليکه در هنگام مطالعه کتاب ممکن است در انبوهي از مطالب ، مطلبي از جلوي چشمان شما عبور کند و همان مطلب مي تواند به عنوان تست کنکور مطرح شود و زدن يا نزدن يک تست در اين حجم رقابت نيز مي تواند تعيين کننده قبولي يا عدم قبولي شما باشد.
در طراحي بسته آموزشي DLM با استفاده از کارشناسان مجرب تکنولوژيهاي آموزشي و اساتيد پرسابقه و با تجربه در تئوري هاي مديريت و همچنين استفاده از دانشجويان رتبه تک رقمي سالهاي گذشته که خود اين مسير را با موفقيت طي کرده اند و مصائب احتمالي آنرا لمس نموده اند تلاش شده است هيچ مطلبي جا نيفتد و مجموعه فلش کارت ها صددرصد مطالبي را که لازم است براي موفقيت در آزمون سراسري بياموزيد در برگيرد.
با توجه به اينکه مديريت يک علم مفهومي و درک کردني (نه صرفا حفظ کردني) است در طراحي فلش کارت ها به اين مهم توجه ويژه اي شده و جاهايي که لازم بوده عين پاراگراف مربوطه با ذکر صفحه از رفرنس هاي آزمون آورده شده است. ضمنا روش منحصر به فرد DLM به شما کمک مي کند هر روز چند فيش محدود را مطالعه کنيد و ياد بگيريد و بدون آنکه احساس خستگي و يکنواختي به شما دست بدهد تا کنکور حداقل 5 مرتبه آنها را مرور خواهيد کرد. (فقط با روزي 40 الي 45 دقيقه مطالعه) ؛ درست مانند اين است که مي خواهيد يک کوه عظيمي را جابجا کنيد. در ابتدا وقتي به عظمت کوه و ناممکن بودن جابجا کردن آن فکر مي کنيد ممکن است در اراده شما خللي ايجاد شود يا حتي به دست کشيدن از اين کار فکر کنيد. روش DLM به شما پيشنهاد مي کند مطالب انبوه مديريتي را که مطالعه آنها با يادگيري جزئيات حداقل نيازمند 6 ماه مطالعه روزي 5-4 ساعت است در قالب مطالعه چند فيش در روز ياد بگيريد که هم همه مطالب را پوشش مي دهند و هم نتيجه بهتري براي شما به بار مي آورند و هم زمان بسيار کمتري از شما مي گيرند. درست به منزله اينکه آن کوه بزرگ را به قسمتهاي بسيار کوچکي تقسيم کنيد و هر روز يکي از آن قسمتها را انتقال دهيد ؛ در انتها با تعجب مي بينيد همه آن کوه عظيم را جابجا کرده ايد بدون آنکه نفس نفس بزنيد!
مطالعه روزي چند فيش محدود ولي بصورت مستمر نوعي برنامه ريزي دروني را به شما القا مي کند که اين نظم در مطالعه خود تاثير شگرفي در موفقيت نهايي خواهد داشت.
روش DLM برپايه روش لايتنر بنا شده است که يک روش ساده اما بسيار اثربخش و پر کاربرد براي بخاطر سپردن مطالب است.
پيش بيني مي کنيم ميانگين درصدها در «نظريه هاي عمومي مديريت» که تا حال بين 55-45 درصد در آزمون سراسري سالهاي گذشته بوده است براي داوطلباني که از روش DLM براي مطالعه اين درس استفاده مي کنند لااقل 20% رشد داشته باشد و اين به معناي آن است که درصد 60 که تا کنون در «نظريه هاي عمومي مديريت» عالي محسوب مي شد از اين پس يک درصد معمولي در نتيجه نهايي به حساب مي آيد. به همين دليل است که مي گوييم:
«استفاده از روش DLM تنها راه موفقيت در آزمون کارشناسي ارشد است.»
البته اگر اين شعار را به عنوان يک تبليغ صرف تلقي مي کنيد بايد بگوييم اولا ما به کسب سود فقط براي يک سال يا چند سال فکر نمي کنيم و ديد بلندمدت داريم و اگر باز هم در کنکور پيش رو مطالب جعبه همه مطالب آزمون را پوشش دهد و ان شاء ا... سوالي خارج از آن نيايد اين خود بهترين تبليغ براي ماست.
ثانيا اينکه فروش يک جعبه بيشتر يا کمتر تاثير چنداني در سودآوري نهايي ما نخواهد داشت ولي آنقدر به کار خود مطمئن هستيم و براي آن دقت و زمان کافي صرف کرده ايم که از يک روش بازاريابي پيشرفته به شرح زير براي توزيع بسته هاي آموزشي DLM استفاده کنيم:
از ما بخواهيد 432 فلش کارت اول (از مجموع 3900 فلش کارت) پک «تئوري مديريت» را به همراه دستورالعمل مطالعه به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهيم تا با آشنايي کامل بتوانيد تشخيص دهيد و تصميم بگيريد که اگر DLM واقعا به شما کمک مي کند و واقعا تفاوت ايجاد مي کند آنوقت پک کامل را درخواست کنيد. (براي داوطلبان تهراني از طريق پيک بادپا و براي داوطلبان شهرستاني از طريق پست پيشتاز ؛ و يا مي توانيد به دفتر پخش انتشارات مراجعه فرماييد. مي توانيد کلمه Sample را به 30007650001774 پيامک بزنيد. )
اين تصميم رابراي آن گرفته ايم که بتوانيد بين بسته هايي که صرفا با انگيزه سوددهي تهيه شده اند با بسته آموزشي DLM که با وسواس زيادي تلاش کرده اثربخشي را در موفقيت شما با سودآوري در هم آميزد ، تفکيک قائل شويد. در واقع نمي خواهيم تاثير منفي اي که ممکن است در سالهاي اخير در ذهن بعضي از داوطلبان از برخي بسته هاي آموزشي متاسفانه ايجاد شده است مانع بهره مندي آنها از روش DLM شود. ما نسبت به موفقيت تک تک شما حساسيم.
با اميد به اينکه سهمي اگرچه کوچک در موفقيت نهائي شما داوطلب گرامي داشته باشيم.
انتشارات تبلوردانش – گروه DLM
لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر و سفارش پکيج DLM با شماره تلفن هاي زير تماس حاصل فرماييد:
سفارش از طريق SMS - نام و آدرس خود را ارسال کنيد. ما با شما تماس مي گيريم. 09193008563
مديريت گروه ِ DLM 22360606
در اين لحظه که اين نامه براي شما آماده مي شود هنوز آزمون 90 برگزار نشده است . اگر امسال هم مانند دو سال گذشته سوالي خارج از پکيج DLM نيايد اين براي ما بسيار سرفرازانه خواهد بود.
چيزي که در اين مدت تعجب ما را بر انگيخته اين است که برخي DLM را «به درد ن خور» ميدانند. وقتي بررسي بيشتري کرديم متوجه شديم اگرچه تقريبا تمامي اساتيد دانشگاه ها و بيشتر آموزشگاه ها DLM را به دانشجويان خود پيشنهاد مي کنند و برخي هم که از اين روش اطلاع کافي ندارند موضعي بيطرف اتخاذ مي کنند ، لکن تقريبا تمامي دوستان عزيزي که DLM را نفي مي کنند يا خود مدرس« نظريه هاي عمومي مديريت» در برخي از آموزشگاه ها هستند يا ناشر کتابهايي در اين زمينه براي داوطلبان کارشناسي ارشد مديريت !
اگرچه خوشبختانه تعداد اين عزيزان کم است لکن سوالي که براي ما مطرح مي شود اين است که آيا نتيجه دانشجوياني که از روش DLM استفاده کرده اند را با دانشجوياني که به هر دليلي مانند تمايل ذاتي به ادامه روشهاي گذشته براي مطالعه (Inertia) ، عدم آشنايي با DLM به دليل محدوديت هاي ما در اطلاع رساني يا به هر دليل ديگري از اين روش بهره مند نشده اند مقايسه کرده اند؟ و يا حداقل پيگير درصدهاي دانشجويان خود در آزمون سراسري هستند؟
«کارايي و اثربخشي DLM را از کساني بپرسيد که در آزمونهاي گذشته نتيجه دلخواه را کسب کرده اند و اگر چنين امکاني نداريد از ما بخواهيد 432 فلش کارت اول پک را به همراه دستورالعمل مطالعه به روش DLM (به شکل رايگان) در اختيار شما قرار دهيم تا خود بتوانيد در مورد آن قضاوت کنيد.»
تفاوت انسان هاي موفق با انسان هاي معمولي گاهي اين است که انسان هاي معمولي از فرصت هاي به ظاهر کوچک يا ادعاهاي به ظاهر کم اهميت به سادگي عبور مي کنند.
توجه2: اگر فرصت کافي براي مطالعه نداريد يا شانس قبولي خود را کم مي پنداريد يا حتي اگر مردد هستيد در آزمون کارشناسي ارشد شرکت کنيد يا نه ، بدانيد با DLM فقط با روزي 30 تا 40 دقيقه مطالعه به يک رقيب سرسخت در آزمون کارشناسي ارشد مديريت (کليه گرايشها-کد1142) و مديريت اجرايي (کد1148) تبديل خواهيد شد.
منابعي که فلش کارتهاي دي.ال.ام پوشش مي دهند:
- مباني سازمان و مديريت دکتر رضائيان
- مديريت عمومي دکتر الواني
- اصول مديريت دکتر رضائيان
- طراحي و تجزيه و تحليل سيستم دکتر رضائيان
- رفتار سازماني دکتر رضائيان
- رفتار سازماني رابينز
- تئوري سازمان رابينز
- منابع انساني دکتر اسفنديار سعادت
- منابع انساني دکتر ميرسپاسي
بدون استفاده از فرمولهاي پيچيده و با استفاده ازراهکار هاي ساده و محاسباتي فرآيند پاسخ رياضياتو فيزيک رابالاي 80% پاسخ دهيد و شگفت زده شويد.از هم اکنون به فکر ...